ישיבת ההנהלה של חברת ישראייר הייתה שונה מהישבות הרגילות, היות וליד השולחן ישבו בנוסף למנהלי החברה אל"מ גור שרייבמן, מפקד בה"ד 1, גלעד, סגן בה"ד 1, גידי, מג"ד הדס, ומפקדים נוספים מבה"ד 1.
אורי סירקיס, מנכ"ל החברה, סקר בפני האורחים את המהלכים הדרסטיים שנעשו בישראייר בשנים האחרונות, ופירט את תהליך ההבראה שעברה החברה שעלתה 500 עובדים, 10 מטוסים ומטיסה 1.2 מיליון נוסעים כל שנה.
האסטרטגיה של "להיות רלוונטי", אילצה את החברה לעבור מטיפולה של חברת אל על בתפעול המטוסים לחברת לופטהנזה, שלה יש ידע וניסיון רב יותר.
לאור הידיעה שאת התייר הישראלי מעניינת חווית הטיול, שינתה החברה את אופייה מחברת תעופה לחברת תיירות, והיום מוכרת לנוסעיה חווית נסיעה. טייסי החברה הינם 75% טייסים של חיל האוויר, ומתוכם שתי טייסות – טייסת בוגרת חיל האוויר, וטייסת אזרחית אחת.
כשהציג סירקיס את הפעולות והאסטרטגיה של החברה, השתמש במונחים צבאיים כמו, למשל, "קו בחברון".
גור סיפר על בה"ד 1 ועל האתגרים שיש לבית הספר לקצינים בצה"ל שאליו מגיעים לוחמים עם DNA שונה מכל היחידות בצה"ל.
תכנית 'תר"ש גדעון' שגרמה להצערת גיל המפקדים בצה"ל, הפחית את גיל המג"דים מגיל 34-35 לגיל 32.
בבית הספר עוברים 6,200 צוערים בשנה ובמגמת להב, שהיא המגמה המאומצת ע"י חברת ישראייר, יש כ- 300 לוחמים בכל גדוד.
חברת ישראייר סיפרה על תרומה נוספת שהיא עושה לקהילה בהשקת פרויקט לעשרה מצטיינים באילת כאשר היא מטיסה אותם לשיעורי העשרה בשיעורי עזר מיוחדים.
את הסיור חתם ביקור בחדר המבצעים של ישראייר השולט על כל טיסות החברה ומציג את מסלולי הטיסה המוסכמים שבהם מאושר לטוס.
המפקדים הצטרפו להנהלת החברה לארוחת צהריים והבטיחו כי הפגישה הבאה תתקיים בבה"ד 1.