לאחר שנחסם לכיוון דרום: כביש 40 נפתח לתנועה בצומת הנגב | עד 5,000 שקל למשפחה: מפוני הצפון צפויים לקבל מענק נוסף לפסח | ראיסי: "נגיב בצורה רחבה וכואבת לפגיעה הקלה ביותר באינטרסים האיראניים" | בני משפחות חטופים: למה שחמאס יסכים לעסקה? ישראל עשתה כל טעות אפשרית | מחבלים חוסלו במרכז הרצועה באמצעות ירי טנקים, עשרות תשתיות טרור הושמדו | המשטרה עצרה 6 חשודים ברצח תושב ג'דיידה מכר שבגליל המערבי | שר החוץ פנה ל-32 מדינות: "הכריזו על משמרות המהפכה כארגון טרור" | היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב דוחה ביקור בהודו עקב "האירועים המתמשכים במזה"ת" | לאחר התאונה הקטלנית: כביש 40 נחסם לדרום בצומת הנגב | דיווח: ארה"ב צופה "תגובה ישראלית מוגבלת" על המתקפה, ייתכן גם מחוץ לאיראן | פעילים חסמו מעבר משאיות לעזה במשך 6 שעות: "הסיוע לא יעבור עד להחזרת החטופים" | הולך רגל נהרג מפגיעת משאית בכביש 40, סמוך לצומת הנגב | תחזית מזג האוויר: התחממות ניכרת, טמפרטורות גבוהות מהרגיל לעונה | יו"ר בית הנבחרים: מתכנן לקדם השבוע הצעת חוק לחבילת סיוע צבאי לישראל | 3 פצועים מירי באולם אירועים באזור התעשייה בני דרום, בהם גבר במצב קשה | סעודיה לסין: "מצפים שתפעלו להחזרת המצב המחריף במזה"ת למסלולו הרגיל" | איראן: מוכנים לנהוג באיפוק, אין בכוונתנו להסלים את המצב | ראש סבא"א: חושש שישראל עלולה לתקוף מתקני גרעין באיראן | ראש ממשלת עיראק נפגש עם שר ההגנה האמריקני: "הביע רצון לשותפות ביטחונית" | בניסיון למעצר שב"חים: עימותים חריגים בין שוטרים לחרדים קיצוניים במאה שערים | קרובי חטופים חוסמים את מעבר אלנבי בגבול ירדן - ומונעים מעבר משאיות סיוע | שני פלסטינים נהרגו בעימות עם מתנחלים. צה"ל: הם לא נורו על ידי חיילים | מתאם פעולות הממשלה בשטחים: "237 משאיות סיוע הועברו לרצועה" | מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים של חיזבאללה בלבנון | משרד רה"מ לקהילה הבינלאומית: עלינו להישאר מאוחדים נגד איראן | הרמטכ"ל לתקשורת הזרה: "המתקפה האיראנית יצרה הזדמנויות לשיתוף פעולה במזה"ת" | דיווחים באיראן על העלאת כוננות: "מוכנים להפעיל נשק שלא השתמשנו בו בעבר" | מפגינים פרו-פלסטינים חוסמים את גשר הזהב בסן פרנסיסקו | מנהיג הרוב הרפובליקני בקונגרס האמריקני שוחח עם נתניהו | גלנט קיים דיון על "היערכות לפעולות לקראת כניסה לרפיח" |

הדרך להחזיר אהבה ללוחמים

ישיבת ההנהלה של חברת ישראייר הייתה שונה מהישבות הרגילות, היות וליד השולחן ישבו בנוסף למנהלי החברה אל"מ גור שרייבמן, מפקד בה"ד 1, גלעד, סגן בה"ד 1, גידי, מג"ד הדס, ומפקדים נוספים מבה"ד 1.

אורי סירקיס, מנכ"ל החברה, סקר בפני האורחים את המהלכים הדרסטיים שנעשו בישראייר בשנים האחרונות, ופירט את תהליך ההבראה שעברה החברה שעלתה 500 עובדים, 10 מטוסים ומטיסה 1.2 מיליון נוסעים כל שנה.

האסטרטגיה של "להיות רלוונטי", אילצה את החברה לעבור מטיפולה של חברת אל על בתפעול המטוסים לחברת לופטהנזה, שלה יש ידע וניסיון רב יותר.

לאור הידיעה שאת התייר הישראלי מעניינת חווית הטיול, שינתה החברה את אופייה מחברת תעופה לחברת תיירות, והיום מוכרת לנוסעיה חווית נסיעה. טייסי החברה הינם 75% טייסים של חיל האוויר, ומתוכם שתי טייסות – טייסת בוגרת חיל האוויר, וטייסת אזרחית אחת.

כשהציג סירקיס את הפעולות והאסטרטגיה של החברה, השתמש במונחים צבאיים כמו, למשל, "קו בחברון".

גור סיפר על בה"ד 1 ועל האתגרים שיש לבית הספר לקצינים בצה"ל שאליו מגיעים לוחמים עם DNA שונה מכל היחידות בצה"ל.

תכנית 'תר"ש גדעון' שגרמה להצערת גיל המפקדים בצה"ל, הפחית את גיל המג"דים מגיל 34-35 לגיל 32.

בבית הספר עוברים 6,200 צוערים בשנה ובמגמת להב, שהיא המגמה המאומצת ע"י חברת ישראייר, יש כ- 300 לוחמים בכל גדוד.

חברת ישראייר סיפרה על תרומה נוספת שהיא עושה לקהילה בהשקת פרויקט לעשרה מצטיינים באילת כאשר היא מטיסה אותם לשיעורי העשרה בשיעורי עזר מיוחדים.

את הסיור חתם ביקור בחדר המבצעים של ישראייר השולט על כל טיסות החברה ומציג את מסלולי הטיסה המוסכמים שבהם מאושר לטוס.

המפקדים הצטרפו להנהלת החברה לארוחת צהריים והבטיחו כי הפגישה הבאה תתקיים בבה"ד 1.